Haja Nordin

Assalamualaikum,

Kepada perempuan yang buat aku nampak hodoh dalam setiap selfie sebab ko lawa (spoil betul lah), dan kepada perempuan yang dalam kelas mesti nak duduk depan dan bersemangat waja dan membuat aku duduk depan jugak. kepada perempuan yang tak boleh aku koyak sikit sat lagi pm aku tanya kenapa, kepada perempuan yang suka selfie habis phone Hawa jadi mangsa, kepada perempuan yang sibuk nak jaga makan sebab nak kurus padahal dah perfect, kepada perempuan yang pura-pura happy walaupun hati sakit dari muka pun nampak senyum kau tak ada seri, kepada perempuan yang aku suka sangat usik sebab reaksi kau adorable sangat (SEBAB BIRTHDAY KAU AKU BAGI LA KATA KATA INDAH TAK KUASA NAK PUJI) walaupun kau sampai makan hati kitorang team up usik kau, kepada perempuan yang boleh jadi geng bila masuk watsons & guardian, kepada perempuan yang sentimental kuat ah sama je kita tiga semua sentimental gila punya, kepada perempuan yang kalau boleh nak orang yang dia sayang happy tapi hati sendiri tak reti jaga, kepada perempuan yang careless sangat-sangat tak boleh nak tolong, kepada perempuan yang ... dah lah, nanti aku rajin aku sambung ah ja. Hahah. Lupa nak cakap, kawan paling gila dalam kereta, dan kawan paling mudah terhibur dengan aktiviti gila sendiri. Contohnya en dia nyanyi pastu rakam-rakam dalam kete pastu dia tengok balik gelak gelak smpai nangis.

Kan. TERUS JADI POTATO KALAU DENGAN DORANG DUA NI BAPAK AH NYESAL GENG AHAHAHA
Happy birthday baby, semoga panjang umur murah rezeki. Aku tahu ni cliche, jap ah nak bagi tak cliche ni. Tolong lah happy, happy. Kau boleh happy, kitorang try yang terbaik nak buat kau happy so kau kena happy. Eh haja pojaan hati sumorang kot ni kena lah happy. Stay pretty and stay kind. Haih minah ni baik sangat idk la how to handle her, dengan orang yang sakitkan hati dia pun boleh dia nak jaga hati????????? PLEASE LAH. Hahahaha, taklah, stay kind okay haja muah <3 Aku ngn Hawa sayang kau sangat-sangat tapi hawa ni kwaja dia pegi wish last, aku ingat dah wish paling last dah ish. LOVE YOU HAJA SARANGHAEEE

Tolong lah stop tengok Running Man je kerja.

Aku fedup dengan internet ni, aku try reach internet dari pukul 8 malam tadi. Aku dah fedup sangat dah sampai aku berjalan gi LT nak dapatkan internet still tak dapat-dapat.

Labels: