12/30/2013

Komik Running Man dan sebagainya

12/30/2013

Assalamualaikum,

Nak dijadikan cerita den sangat bosan sekarang dan -

Minggu lepas, aku mengalami kebosanan yang terlampau dek kerana tiada aktiviti dan ketandusan mood korea, so aku pun keluar lah dengan adik aku. Aku pergi Plaza Alam Sentral, SACC Mall, Kompleks PKNS, sebab tempat tu je satu-satunya tempat yang aku boleh pergi sendiri. Tempat lain aku tak reti. Aku ni jenis yang tak reti bawak diri.

Aku pergi kedai buku MPH sebab nak cari novel sebab semua novel/komik kat rumah aku dah baca. Masa tengah belek novel, teliti satu-satu (tapi tak beli pun lol) tetibe adik aku bawak satu komik yang sangat familiar dimata aku.


yeah aku dah tengok dekat internet komik ni keluar, kira lambat ah ni. haha. Bagi aku buku ni agak susah nak faham (ataupun otak aku tak berusaha nak faham) tapi komik ni bukan ikut episode running man yang sebenar. Misi dalam komik ni , mereka kena selamatkan Yoona.


Favourite page ! lahai comel je Jihyo dalam page ni.



Buku ni ada ruangan aktiviti. Kira best lah jugak sebab dia ajar macam mana nak buat ddakji a.k.a ceper, ajar macam mana nak buat topi (walaupun aku dah tau macam mana). Gambar kat atas ni , ayat geliat lidah. Aku suka yang "Red lorry, Yellow Lorry" Senang kacang. Hehe.

Oh ya, komik ni juga sertakan sticker ! Freebies katanya...

Jalan punya jalan, lalu buku ini secara tiba-tiba jadi milik aku. Buku ni seronok dibaca, memang menyentuh dan sentap jiwa. Mengingatkan betapa dekatnya kiamat dengan kita. Tembok Zulqarnain Sudah Bolos ni buku pertama penulisan Azrien Borhan. Kalau nak tau isi dia beli lah sendiri hehe. 


Alang-alang dah tangkap gambar tu kan, sekaligus aku nak show off (hahaha maaf) album boys republic yang telah di-sign oleh mereka sendiri. Ok jakun. 


Wasalam.