2/15/2014

Anda dibenarkan.

2/15/2014

Assalamualaikum,

Aku merupakan blogger yang freebies blogskin. Namun, adakah anda dibenarkan untuk mengedit freebies blogskin dari blog ini?? - janggal gilos ayat. haha


Salah seorang dari sahabat aku cakap "sorry sebab edit code awak" , then aku perasan.. memang ramai jugak yang cakap sorry sebab edit. Pelik. Sebab dulu masa zaman mula-mula guna blogskin, aku edit habis-habisan skin orang tanpa rasa bersalah (sebab tak remove credit ;b). Yelah, skin tu kalau tak kena dengan tema aku, aku tukar lah bagi kena dengan taste aku right?

Taste semua orang lain-lain. Mungkin dia suka blogskin macam ni, tapi warna pulak tak kena. Spoil !

Blogskin  aku semuanya boleh diedit temanya, atau bentuknya, tak kisahlah nak edit apa-apa pun, asalkan tak remove credit dan re-contribute.

Bagi aku, blogskin aku hanya "base", warna yang aku guna tu, tak tentu lagi kena dengan tema anda. So feel free to edit !