5/29/2014

The Liebster Award

5/29/2014

Assalamualaikum,
Harini rasa nak join entry berantai ni. Sebelum ni ada juga yang tag aku tapi seriously masa nak jawab tu takde idea T_T then lupa terus....



Nickname yang selalu orang panggil?
Nana dengan Wana. Sekarang dah bosan, zaman kpop kpop dulu memacam nickname aku ada. Hekhek. 


Blogger kegemaran
itu adalah satu rahsia :B


Ada impian? Apakah impian tersebut?
Soalan beginilah yang membuat saya tidak jadi menjawab liebster award yang lain. Sebab....i have no idea. 


Tempat idaman yang nak sangat pergi
Dulu nak pergi Korea sebab oppa (lah sangat), sekarang nak pergi Korea sebab kosmetik dan fesyen dia. Kalau pergi nak bertapa dalam beauty shop lama-lama dan berkelah disitu juga. 


Buku yang paling disukai.
Buku ulangkaji SPM . No ini bukan gurauan. haha


Setiap orang mahukan rumah yang best. Boleh bagitahu detail-detail tentang rumah tersebut? Maybe ada cinema dalamnya. Ala, takpe sesi berangan kejap.
Aku teringin laaaaa nak  rumah dalam kawasan kampung even bukan rumah kampung. kalau bukan kawasan kampung , mungkin atas bukit berpokok-pokok ke? hahaha. Macam rumah dalam Sembilu Kasih tew. hahaha. Ciri-ciri rumah idaman pulak aku memang sangat berkenan dengan design inggeris. Alaaaa yang perabot warna putih, design corak bunga kecik kecik tu. 


Hadiah yang best lagi diinginkan selama ini 
Skincare product OuO SKII set ke kan. hahahaha. 


Suka tengok cerita seram tak? Kenapa suka/tak suka?
Suka. Sebab cerita seram ni tak bosan bila tengok. Lagipun dari kecik dah biasa layan cite seram.  Cerita seram ni bagi penonton saspen lelebih dengan sound effect dia. haha


Kereta idaman hati dan kalbu?
Tak pernah fikir nak kereta apa (wana yang membosankan)


Kalau stres, buat apa? Tengok Running Man sampai tergolek-golek?
RM lagi buat saya stress -_- bila kwangsoo buat benda bodoh semata-mata nak buat lawak padahal peluang menang depan mata. Lols. Saya selalu layan Weekly Idol and yes, sampai tergolek golek. 


Lagu kegemaran?
Currently IU ft sape ntah - Friday


thank you sebab tag saya ye Najla :)