11/13/2012

10.11.12 : ZE:A Showcase In Malaysia

11/13/2012

Assalamualaikum,

Sekarang dah 13.11.2012 dah, tapi baru nak post pasal tarikh ni. Haha actually, aku bukan nak cakap pasal tarikh tu cantik ke apa, just nak cerita apa yang jadi hari tu. Hehe . Aku happy sangat hari tu sebab aku dapat jumpa ZE:A buat ke pertama kalinya. Rasa nak nangis pun ada sobs. Lol. Minggu lepas baru pergi showcase Seunggi, now ZE:A.


Yes, ini dia ticketnya. Tak keluarkan duit pun dapat ticket ni, Ikaa menang ticket dari contest and dia bagi aku satu. Terima kasih sangat-sangat ;____; sebenarnya , kalau Ikaa tak menang ticket ni pun aku dapat pergi, sebab Nad ada menang ticket jugak tapi belakang lah. Kira aku bertuahhhh sebab ada kawan-kawan yang bertuah ;_;

And paling tak sangka, bila sampai sana .. tup tup Nad text Ikaa, and cakap dia tak dapat pergi sebab accident. Sangat sedih, sebab dia minat Hyungsik dengan Siwan. Bias aku Minwoo, so aku pergi sana dengan harapan dapat tengok Minu je lah , so aku beli lah hadiah topi untuk minwoo warna merah, sebab aku perasan dia suka pakai topi and dia memang suka warna merah.


Kitorang berdua pergi sana naik train , sanggup kay. HAHA lepas turun dari stesen tu kena jalan jauh lagi baru sampai Kenanga Wholesale City tu . Kena pulak masa kitorang pergi tu, hujan lebat. Ikaa bawak payung satu je so masing-masing confirm bermandikan hujan . Sampai dekat lokasi, terus cari tempat duduk. Terlampau sakit /rimas/basah . kitorang cari je tempat yang takde orang then terus bersila dekat situ like a boss. Then Abby and the gang pun datang join kitorang bersila dekat situ. LOL XD

Hadiah untuk minu <3 Thanks Ikaa untuk kotak tu :B Captured masa Ikaa dengan Abby semua sedang berborak disebelah .

Bila dah masuk dewan tu, saya sangat terkejut kerana - Ticket kami hanya selang 6 seat dari pentass !!! Aku macam membatak lah sebab dekat gilaaaa ;_;


Yes, macam tak percaya HA MINWOO KIM DONGJUN IM SIWAN PARK HYUNGSIK JUNG HEE CHUL KIM TAEHUN KEVIN KIM HWANG KWANGHEE ada betul-betul depan mata aku ;-; Oh Moon leader tak dapat datang ... kesian Ikaa. DIsebabkan bias Ikaa tak datang , aku suruh dia rakam Minu sepanjang masa XD


Walaupun aku dah pernah pergi Lee Seunggi dengan Hari Belia sebelum ni, aku tak pernah jerit masa diorang perform. Ini kali pertama aku macam kena sawan HAHAHAHA, setiap kali part Minu, ataupun bila Minu lead dekat depan je, aku jerit kuat gila sampai orang depan tutup telinga. Yes sawan tu namanya. Aku sendiri pun tak tau aku boleh jerit macam tu 'o'



Untung kan dia ..

Yang paling sedih Minu asyik pergi belah kanan je, seat kitorang belah kiri.  Minu kau tak nampak ke fan kau dekat sini sobs ;_; penat aku jerit untuk dia tau. lol -.- Taehun friendly sangat , dan comel lagi-lagi dimple dia. Hohoho. Siwan lagi lah comel *o* serious omg tau tak dia punya muka kan tak kurus pun maksud aku kecik tapi ada isi serious comel gilaaaaaaaaaaa . Oh over pulak.

Dongjun si ex-bias aku tu comel jugak ;_; asdfghjkl kenapa aku dah tak minat dia OTL OTL OTL lol XD Nak tau tak , aku berjaya jerit "BYEE EX" dekat Dongjun . Dah lama nak buat centu , akhirnya tercapai jua.



Aku baru je tukar rupa blog ni , sebab kalau aku tak tukar nanti aku takde mood nak update. Sejujurnya aku bukan suka sangat pun design sekarang ~.~ desperate nak tukar, tapi dalam masa yang sama aku rasa bagus jugak guna warna ni, nanti aku bebas upload gambar warna apa pun. Sorry kalau korang tak suka ~*o*~ lol nothing special , just part header je ada hover sikit. Haha then i'm using such random image as hover background XD