11/05/2012

Tonight with Lee Seunggi in Malaysia

11/05/2012

Assalamualaikum,
Last aku update blog 3 hari lepas eh? lol busy busy. Hari Khamis ada Farewell Party kelas dekat Pizza Hut sobs. Ada banyak gambar tapi tak tau bila nak upload sebab masa takde , maksud aku .. agak kemalasan kerana leceh dimana handphone ini mempunyai masalah dengan USB. Baru upload satu je, HAHA.


Jumaat tu pulak aku pergi Showcase Lee Seunggi ;_; Terima kasih Nad kerana memberikan aku ticket free bertax RM3 je lol. Dia menang contest so yeah dia bagi aku satu sobs ;_; Truly said Lee Seunggi comel asdfghjkl walaupun dari jauh je dekat screen tu tunjuk dia alahai comelnye anak orang ni. Tapi aku berasa agak kesian kerana orang yang pergi situ /termasuk aku/ tak hafal lagu dia. Then ada game teka lagu, peminat yang bertuah je dapat main game. Tapi semua yang terpilih tu senyap je atas stage , semua tak hafal lagu dia. Kesian ;______; Harap dia sudi datang lagi walaupun selepas kejadian itu.

Tak tangkap gambar sebab kitorang duduk jauh. OTL

Then Sabtu tu aku ikut Shuhada pergi Hotel Saujana dekat Sepang , saje teman dia 'o' Best sangat dekat situ hahaha. Sepanjang dekat situ aku harap Block B muncul lol padahal aku tak tau diorang duduk hotel mana HAHAHA selamba je. And aku dengan Shuhada asyik cakap pasal crush dengan sangat 'serious' sampai aku TER-rindu dia ... isk.

Okay dah lari tajuk, 
Aku dapat tau yang K-pop Storm dah pun dibatalkan kerana urusan contract mati ke apa ntah. Sakit jiwa raga hati ini ewah. Aku dah beli ticket and dah ready nak jumpa Minah Kevin Girl's Day Ukiss lusa je, tapi diorang cancel macam tu je. Huaaa T__T siapa aku nak salahkan ni .. nak sangat jumpa Minah ;_; tapi takpelah sobs pasrah dengan apa yang berlaku.  Diorang kata , akandiagntikan dengan Ukiss Shinee Block B sahaja. O sheet aku nak Girl's Day sekali. 

Oh bai