11/29/2012

Segmen Whoopers 1st Anniversary

11/29/2012



Assalamualaikum,
Yeayyyyyyyyyy family aku dah berumur satu tahun dah hehe. Masih ingat lagi masa mula-mula aku masuk Whoopers, time tu ada sedikit konflik yang membuatkan kami membuka group Whoopers ni. Masa tu tepat-tepat masa MAMA 2011 berlangsung. Kebanyakan kitorang dah kenal lama dah, sebelum Whoopers dibuka lagi. Kitorang selalu meriah bila cuti sekolah, then bila sekolah bunyi cengkerik je isk isk. Tapi actually semuanya bertegur dekat twitter, macam family. Haha.

Aku sayang Whoopers sebab faham aku, kitorang ambik result sama-sama, study sama-sama /yelah tu , deme je yang study haha / spazz sama-sama, main game sama-sama, and kadang-kadang orang yang lagi beso bagi nasihat sikit-sikit. Yang penting kitorang boleh spam dalam group whoopers tanpa dimarahi sesiapa. Menggila pun sama-sama harharhar. Aku rasa semua whoopers dah cukup matang kot untuk berfikir, dan benda-benda macam (rasa di-ignore / bergaduh sebab bias ) takkan ada buat masa sekarang. Ehem harapnya :3 Sebab Whoopers, aku belajar cakap "Aku sayang kau" hehehe, ni greasy bagi aku tapi mereka lah yang ajar.



Sangat comel, bercerai kahwin pun ada jugak dalam whoopers lol XD Aku rasa 98% kawan online aku Whoopers semuanya dan aku habiskan banyak masa aku online, so perangai aku setahun ni dipengaruhi dengan whoopers jugak. Haha. Member whoopers yang aku pernah jumpa :

Dhilah : Kebetulan kakak dia kawan sepupu aku. so aku pergi raya rumah dia .
Nad : Pergi showcase Lee Seunggi dengan Shout Awards sama-sama.
Ikaa : Kawan baik lol
Aina Aqilah : Pun kawan baik lol

Paling best masa whoopers meriah , kitorang cerita hantu sampai beratus-ratus komen, then ada pulak #TeamKlanung yang komen sampai beribu-ribu , mereka belajar terengganu hahaha. Yang paling merepek bila kitorang spam beribu-ribu komen yang mengandungi lyric spontan tanpa motif lol. Kami juga main truth or dare dan mengenakan gambar hantu dan sebagainya.

Senaraikan nama bias dan madu-madu anda jika ada 

Bias Madu lol
Kevin Woo Nur Alissa madu kesayangan saya omg ;_; 
Hyosung
Minah
Qeen yang comel ;_;
Wanis yang habeh spm dah *o* 

Bias yang lain saya tak senaraikan ho ho ho

Senaraikan 5 member whoopers yang rapat dengan anda

Mula-mula aku risau nak listkan, tapi bila fikir balik. Memang kita rapat dengan orang tu, tapi mungkin ada yang lebih rapat dengan orang tu. So macam tu jelah ceritanya.

Ikaa - Sebab dia memang kawan baik aku dekat sekolah
Ana - Kitorang memula rapat sebab kutuk orang hahaha gila jahat lah then then rapat semula jadi , beza umur sebanyak 4 tahun tapi kesah apa kan. Selalu spazz ze:a sama-sama kot , haha XD
Nad - Memang rapat dari dulu , sebab masing-masing Kissme. Dia jugak yang hasut aku pilih Kevin masa aku tak tau nak pilih antara Woohyun dan Kevin. Haha
Nana Johari - Aku anggap dia rapat sebab dia .. tempat ngadu pasal blog copycat semua ._. ;-; selalu mengalami masalah eden dengan aku. Hahahahaha
Unnie darla - memang hari-hari cakap dengan unnie kan .____.
Unnie alia - Sorry lebih 6 -_- tapi eden memang tak terfikir langsung nak letak unnie alia padahal dia yang paling rapat asjsdfsdfdkgk eden sayang unnie okay sayang gila unnie mata besoo ni ;_; terlupa letak unnie sebab eden tereffect dengan skype list kot ;_;
Act nak tambah hyung apis madu kevin eli sobseu kissme and minat dalam code and faham den dalam bidang blogging jojo yang dulu rapat dengan aku tapi sekarang tak cakap dengan aku pun so aku jadi awkward and selalunya aku rasa dia marah aku ke hape najun orang first yang message aku seriously sebab aku takde phone so orang lain phone takde lah nak text aku kan sobs sad life tapi tak muat pulak ;_____; lol Jojo ;_; kau kawan aku lagi tak lol ;_; aku serious ni ..... Dhilah punnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. Ok
Whoopers ni unik, aku rasa kami yang mula guna 'den' then sekarang dah jadi ikutan ramai lol kononnya. Gunakan loghat untuk hilangkan kewas-wasan sama ada nak guna kau aku ke saya awak. So guna den hang kan comel je lol. Aku rasa Nana start guna dulu . Sebarang keperasanan amat disegani. Teringat pulak kenagan aku dengan Jojo pura-pura bergaduh hahahaha kitorang bincang dekat twitter and mostly whoopers takde twitter tahun lepas so diorang pun tertipu XD Ada yang kata kitorang gila kot . Tapi masa situasi tu, diorang bagi nasihat semua hahah comel je mereka.


Since aku tak online, so aku tak tau pun ada award. The most Loyal Kissme dengan The Most Loyal Fandom tu buat aku terharu okay ajsdhksjfhsdjfh terima kasih kepada orang yang vote sobsssssss sayang korang lol benda ni buat aku bahagia ha ha ha maknanya mereka tau aku sayang Ukiss ;_; alahai comelnya korang comel nya comelnya.


Nak bagi video tapi mereka pakai skirt pendek sangat hm. Just nak cakap jangan lupa aku lol ;_; Mana tau nanti ada yang dah tip top lepas tu lupa Whoopers . Ingat lagi tahun lepas kata nak buat gathering b ila dah beso kan hihi.