1/10/2014

Being greasy har har

1/10/2014

Assalamualaikum, [kualiti gambar hancus sebab guna phone sendiri, maaf atas kecikaian yang berlaku hahah ]

Last year(cewah), aku dengan Aina ada bertukar makanan. Aku bagi dia kimchi, dia bagi kuih suji.

Since dia contact aku haritu, dia memang dalam stress yang melampau. Aku takleh cite apa masalah dia, tapi sampai aku sekali menangis dalam bilik masa chat dengan dia. Too much untuk dia handle.

Dia ajak aku keluar Sabtu ni.

So aku fikir nak buat something, guna bekas kuih yang dia bagi aku tu. Hahaha lagipun aku memang nak pulangkan bekas tu ._.




So aku start tulis something (very greasy) and hantar dekat akaun kakao yang dah tak wujud, printscreen, edit dekat photoscape, dan print out.



Belah depan gambar, belah belakang buat background warna warni supaya comel lepas gulung nanti. 

Mula-mula gulung lepas tu tampal sticker macam ni, lepas tu terus fed up tak payah tampal tampal dah. main gulung je. hahaha


Bukan doa, cuma perumpamaan. Cikgu sivik aku pernah cerita . Bila dah besar, cikgu aku jadi cikgu dan kawan-kawan dia kerja kilang, bila cikgu aku balik kampung, kawan-kawan dia semua tak tegur dia dah sebab segan. "Awak ingat kawan awak nak ke tegur awak bila status dah lain, padahal anggapan mereka je macam tu. Kita biasa je." Cikgu cakap. 

 yang ni... dia tak pernah dengar nasihat aku yang ni hahahahaha 

Happened in 2010. Masjid Shah Alam tu besar, kitorang boleh pulak pusing 1 round masjid tu akibat bertanya jalan kepada seseorang yang cuba nak troll kitorang. Haih. At least jadi kenangan yang tak boleh dilupakan kan? haha

Agak susah nak tulis benda greasy ajkhsdkasd macam ni, tapi disebabkan aku tengok keadaan dia, maybe benda cemni boleh bagi dia sedikit geli hati kan? I hope so. 

wasalam ^u^