2/13/2014

Wana....seoby?

2/13/2014

Assalamualaikum, lepas baca entri ni. Terus aku teringat soalan ask.fm yang dijawab 8 hari lalu.


jawapan bersepah bangat. Sangat ke-wana-an.

Okay so,
Aku boleh katakan aku sangat merepek dalam memilih nama blog. Masa mula-mula buat blog - Wanaliopink. Ntah dari mana ntah aku dapat lio tu. Pastu Wanaliobeast, wanaliobeast ni dalam perancangan je, tak buat pun. Nasib baik gilo ai tak guna wanaliobeast tu.

Lastly, aku guna nama first love aku a.k.a cheotsaram aku iaitu Yang Yoseob. Still don't get it? Yoseob- Seoby? Hehehehe. Memang lah orang akan cakap "Buat apa agung-agungkan keria tu" "Mak bapak elok-elok bagi nama" Aku tak cakap pun nama aku wanaseoby. Lol.


Masa tu mungkin sedang angau Yoseob yang melampau. Aku sendiri pun tak boleh bayangkan diri aku yang lepas. Mungkin juga aku akan ulang jadi diri aku yang lepas semula. Well, dah jadi dah. Angau datang dan pergi just like that. Cuma sekarang tak over la -- dulu bapak over. Apa ni main bapak-bapak. 

Gif ni diambil dari satu episode rancangan variety korea. First time aku nampak dia. Puas aku google yusop lah apa lah. Sebab tak biasa baca nama korea dalam romanization. Gedik betul duk buat pose comel. Aku pun gedik dok minat, takleh nak buat apa....

Belum lagi cerita pasal suara dia- nasib baik aku ngantuk dah. 

p/s: Macam mana anda sebut "Wanaseoby" ? Adakah wanasobi, wanasobai , wanaseyobi, atau wanaseyobai? Cecite. 

wasalam.