1/02/2015

Leaving 2014

1/02/2015

Assalamualaikum,

hai lamanya tak update, actually banyak entri yang tak jadi post sebab...hilang idea ditengah-tengah jalan. I hope this entry tak sekerat jalan jugak amin. Warning : This entry gonna be rojak, kejap tang sini kejap tang sana otak ai pun tak berapa betui ni.



Masa 2014, aku jumpa ramai orang baru. Dalam masa yang sama aku tak tinggalkan orang-orang lama. That's why i feel blessed, semua orang baik dengan aku dan 2014 is the "no hal lah" year for me. Semestinya ada benda sedih like- i lost one of my family member but i can go through it well :)

Awal 2014, aku start jaga muka. Start jadi obses dengan skincare dan obses tu membuahkan hasil. I can say actually jaga muka dengan tak jaga muka ada beza k. Ada bezanya. Aku perasan beza tu bila tengok gambar SEBELUM. Hahahahahahahaha.

Dalam pertengahan 2014, aku start masuk universiti. Semester pertama 3 bulan, 3 bulan yang bahagia i can say. hahaha. Ya Allah hanya tuhan je tahu betapa aku rindu bilik lama T___T and rindu Kak Alia, Damia, Aina. Yes Aina was superrr annoying ((we both are annoyed at each other but in a positive way lol)) but i miss her the most. Yelah, dulu dia selalu menggedik dengan aku tak habis habis "Wana wana wana" wana sini wana sana wana jom makan wana kau taknak mandi ke wana jom la mandi wana tolong aku halaukan kucing dekat luar tu. Tapi tulah yang aku rindu hmmm



Dan dihujung 2014, I joined Jengking Johor. It is way to early to talk about Jengking so taknak describe apa-apa dulu. Nantikan entri untuk ni, tak tahu bila. hahaha.

Antara semua kejadian yang jadi pada 2014, ini je ringkasan dia. haha.

Salam Maulidur Rasul (banyakkan selawat memperingati nabi kita insyaallah) and Happy new year to all of you <3 To Iknawa, 5ss2 classmates, jbm111h, team kawad bomba, bombarians, batch-26, gang showcase, and semua kengkawan thank you for being a part of my ((full of bless and happiness)) 2014 <333
The last person i spend with in 2014 is ikang - http://paranoidsideofme.blogspot.com/ she's back !!! woi lama gilo tak baca blog kau haha. Dia tulis macam ribut, i suka baca. hakhak