1/25/2014

Artis Reply Tweet?

1/25/2014

Assalamualaikum,
In order aku nak buat entry ni, aku terpaksa activate balik twitter lama aku mencari mention. kahkah. Bukan apa, lepas baca entry Amija Cuwada yang Talha Harith retweet tweet dia, i think i need to share this walaupun Dafi memang jenis yang Reply tweet fans. Wait bukan reply semua tweet fans, memang patah ah jari beliau jika mereply semua tweet fans beliau.

Ala, aku dah tertulis siapa artis tu. Siapa lagi kalau bukan Dafi si lesung pipit bersenyuman manis. heh. The one and only artis lelaki malaysia yang aku minat. Oh, kalau perempuan pula Shila Amzah dengan Dato' Siti i minat. hihi.

Pada suatu hari, aku mengemas semua diari-diary aku. Lalu aku terjumpa lah keratan yang menunjukkan keobsesan aku dekat Dafi zaman Hotel Mania. Aku tangkaplah gambar benda tu lalu tweet dekat Dafi for the first time. Memang selama tu tak pernah mention Dafi sebab i kan pemalu uols. kekeke. Sebab dia artis Melayu, sama kaum, sama bahasa, bermakna dia faham bahasa aku. Malas lah nak menggedik kan. Tapi Kevin takpe, dulu aku selalu mention dia pakai bahasa melayu so dia tak faham.


Dan dia reply :  


Tak sangka la dia terus reply kan sebab first time kot aku mention dia. Haha .__. Even that 3 words (pakage dengan satu emoticon terharu) by Dafi pun boleh buat aku happy the whole day. Tapi sekarang tak rasa pape lah kan. Dah lama .. haha.

wasalam.