1/31/2014

Himpunan template wanaseoby sebelum ini.

1/31/2014

Assalamualaikum,
Dalam entri ni aku just nak share rupa blog aku yang lepas lepas. Sebenarnya aku gemar sangat tukar design blog, takde identiti betul !

Tidak mengikut timeline, nak share apa yang masih ada sisa-sisa kenangan je. Padahal banyak lagi skin aku guna.

[copycat akan didakwa ok. lol]


 Ok, sila fokus kepada skin yang digunakan, bukan freebies skin tu. Masa guna ni, ramai suruh buat tutorial, freebies skin ni. Skin ni ada special effect kat tepi dia macam slide slide gitu, tapi masalahnya itu bukan code aku. So tak boleh lah nak buat tuto based on that.

Skin ni sebenarnya ada background, tapi rosak sebab domain asal background tu dah takde. Ini jelah yang tinggal.. Skin ni lah code yang paling rumit and kalau aku selongkar balik skin ni, mesti pening tahap gaban so aku decide tu biarkan dia disitu. ha ha ha 


 Skin tak jadi?? Skin tak siap?? Yang pasti tak pernah guna pun. ha ha


Skin ini adalah version asal bagi skin "Yell at Grey". Skin ni aku pernah guna dalam sehari dua je, lepas tu tukar sebab rimas. (Adeke design aku yang tak merimaskan? semua serabut je aku tengok) haha


Skin yang telah hilang code nya. Huhu T_T


Skin sama, rupa lain. Aku lagi suka yang version kevin ni, hensem je. kah kah


 Skin yang separuh jalan, tak pernah guna dan tak pernah siap. hahaha.



Skin yang dibuat sempena birthday Kevin masa 2011. Kepoyoan melanda ~


Skin ni, sebenarnya aku edit dari skin "Forbidden" . Aku tak ingat kenapa aku guna skin ni, tapi aku boleh gambarkan situasi hidup aku masa tu.

"Hadoi. Bosan nya pandang skin sekarang ni.. , teringin nak pakai skin hitam pulak. Tapi idea takde..... nak buat apa ni? Oh!! Edit jelah freebies skin sendiri lepas tu guna! "

 Ok memandai.

Bersambung ~ hehe