2/10/2014

Rupa baru, (tak habis-habis)

2/10/2014

Assalamualaikum,
And yeay aku tukar design blog (buat kali yang sejuta) Ya allah, lembutkanlah hati Wana agar tidak cepat bosan dengan design blog sendiri Amin. Aku selalu sangat bosan dengan design blog sendiri. Pastu nak tukar. Bila lah nak stay atleast sebulan?? Hm. Aku ada baca yang tukar rupa ni boleh kacau prestasi blog, tapi tetap rasa nak tukar. Tak boleh nak buat apa, dah jadi habit agaknya. Bila dah tukar, terdelete pulak thumbnail giveaway. Sedih pilu hatiku. Nak kena buat balik.....


Aku ni blogger yang tak pasti corak penulisan nya. So memang identiti blog pun masih tak dapat dikenal pasti lagi walaupun dah dua tahun berblog. Tapi yang pasti aku takde pun blog pasal makanan. Gambar makanan yang aku guna kat blog ni sangat tak kena dengan identiti blog aku. Tetibe pulak gambar makanan, yedok? Namun, biarlah begitu......

Ni edit blog paling senang, navigation pun pakai yang blogger bagi je, modified sikit-sikit je.

Wasalam :)