3/07/2014

Samsung Galaxy S5 sungguh menawan

3/07/2014

Assalamualaikum,

Sejak mak aku guna note 3, aku rasa nak boikot Samsung-henpon-mahal-tapi-camera-tak-memuaskan. Lol. Aku suka guna camera phone mak aku untuk tangkap gambar barang, tapi kalau selfie.......... hancusssss. Ok, jangan salahkan henfon la kalau muka dah teruk. Hahahaha. Tapi seriously, camera dia tak best, pecah pecah. Ke aku yang salah setting?? hm.

So aku decide lepas ni kalau handphone aku dah lunyai aku hanya akan pandang SIII dengan Note 1. 

Pada suatu pagi yang cerah, aku ternampak seketul tweet pasal S5. Aku macam "LOL cepat gila kau tambah model Samsung oi" Pastu aku pun tengok video ni 



Dalam video tu ada banyak pasal camera dia. Pergh tergoda ;_; 

image from www.tracyandmatt.co.uk

Paham tak perasaan aku bila nampak cover gold yang super handsome lagi menawan aksjhskf ni ? Mental breakdown. 

Macam biasa, aku cuma nak je. Tapi aku tak beli pun, hehehehehe begitulah hidup. Tak mampu tak payah ngade... mari la setia pada s2 yang satu.. (bila kau nak rosak ni hahhhh)

Hehe wasalam.