5/01/2014

Pandangan aku tentang lelaki yang merokok.

5/01/2014

Assalamualaikum,

Aku bukan tak suka lelaki merokok, tak bermakna aku suka, tapi aku tak pernah terfikir pun - "Hm aku benci la lelaki merokok ni. Blacklist!!!"

Tidak oi. Takde masa pun nak fikir pasal ideal type bagai ni.

Tapi bermula dua minggu lepas, aku tengok "2 Days and 1 Night - Season 3 : Quit smoking project" dari part satu sampai la part 3.Tiga episode of Quit Smoking Project ni usaha untuk suruh member 2 Days and 1 Night berhenti merokok. 5 daripada 6 member show ni merokok.

Aku tengok diorang cuba berhenti merokok ditahan dari merokok.. macam orang gila...


the only one yang tak merokok sangat charmingggggg dan hanya gelakkan penderitaan 5+1 member yang lain je.

Rasanya tak merokok ni macam kualiti tambahan seorang lelaki? Macam "omg dia tak merokoklahh" Kata Wana sambil mata bersinar sinar *_* Idk, suddenly macam tersuka pulak dengan yang "Tidak merokok" gara-gara tengok episode ni. 

*_* /mata bersinar