1/17/2014

My thought on Simple Template

1/17/2014

Assalamualaikum,

Sejak 2011, macam-macam template yang aku guna. Dulu simple template, lepas tu denim, akhirnya blogskins. Sepanjang aku berblogging aku rasa dah 65453438413 kali dah aku tukar template (hiperbola). Entry aku tak habis habis tajuk "New look" "Rupa baru" dan sebagainya. Entah bila nak type entri normal pun tak tau lah =="

Sejak aku godek simple template pada 18 Dec 2012, Aku dah tertarik dengan function komen simple template.

Menda alah ini lah yang aku maksudkan. Seperti drop down gitu. Boleh terus reply komen, sangat memudahkan.Tapi, benda ni ada bila kita pilih Embedded Post je, so takleh buat Popout Comment.

Kalau nak yang pop out pun boleh, ada tutorial untuk "reply to comment" kan?

(Sebenarnya aku ada masalah dengan icon orang yang komen tu, walaupun bukan anon, dia tetap keluar muka anon. Sebab taknak tengok muka anon je aku buat gambar background purple macam tu. Ada sesiapa tau jalan penyelesaian?)




Selain tu, kalau simple template, kita boleh tengok preview post yang bakal dibuat. Dah jadi habit dah tekan preview tu hahaha.

Tapi, bila rindu blogskin i pakai blogskin lah. haha. Anda suka yang mana? (cewah bunyi cam iklan je)